مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 13:352023-12-18بين الملل

قحطی در غزه جان می گیرد


فلسطینی ها در نوار غزه که برای سومین ماه متوالی با جنایات بدون توقف رژیم صهیونیستی مواجه هستند، در نتیجه سیاست قحطی که رژیم اشغالگر از آغاز جنگ در پیش گرفته است، - با یک بحران واقعی دست و پنجه نرم می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه العربی الجدید در گزارشی در این باره نوشت، مقامات رژیم اشغالگر و ارتش آن با کنترل تعداد کامیون ها و بازرسی گذرگاه العوجا ، محدودیت هایی را برای ورود کمک های بشردوستانه و غذایی از طریق گذرگاه زمینی رفح به نوار غزه اعمال می کنند.

طبق این گزارش، علاوه بر این، بازارهای غزه خالی از کالاهای اساسی است و بسیاری از آنها متکی به کمک های توزیع شده در مراکز سرپناه در مقادیر کم و محدود هستند؛ کمک هایی که برای رفع نیازهای خانواده های متوسط ​​و بزرگ کافی نیست، این درحالی است که مناطق دیگر از این کمک ها نیز محروم هستند.

سازمان های حقوق بشری طی چند روز گذشته، گزارش هایی مبنی بر جان باختن برخی از ساکنان در نتیجه بحران آب و غذا دریافت کرده اند و سازمان ملل و سایر نهادهای بین المللی نیز نسبت به خطر قحطی در نوار غزه هشدار داده اند.

در همین راستا، جمیل سرحان ، معاون مدیر کل کمیسیون مستقل حقوق بشر در نوار غزه، تأیید می کند که نهادهای حقوق بشری مواردی را در میان آوارگان به ویژع در شمال نوار غزه ثبت کرده اند که به مدت دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قحطی در غزه جان می گیرد

قحطی در غزه جان می گیرد