مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 15:202023-12-04اجتماعي

کاهش تراکم دانش آموزی در کلاس های ساوه با افتتاح 120 کلاس جدید


مدیر آموزش و پرورش شهرستان ساوه گفت: با افتتاح 6 باب مدرسه جدید به ظرفیت 120 کلاس درس، تراکم جمعیت دانش آموزی این شهرستان در هر کلاس کاهش خواهد یافت.

- ایسنا/مرکزی مدیر آموزش و پرورش شهرستان ساوه گفت: با افتتاح 6 باب مدرسه جدید به ظرفیت 120 کلاس درس، تراکم جمعیت دانش آموزی این شهرستان در هر کلاس کاهش خواهد یافت.

اصغر قراخانلو دوشنبه 13 آذرماه در نشستی با خبرنگاران بر لزوم نقد منصفانه و دلسوزانه رسانه ها در حوزه تعلیم و تربیت تاکید کرد و افزود: هدف آموزش و پرورش تعلیم و تربیت آینده سازان میهن اسلامی است و از هرگونه سیاسی بازی و سیاسی کاری دور خواهد بود چرا که تربیت فرزندان این مرزوبوم به این دستگاه آموزشی سپرده شده است.

وی با بیان اینکه نقد غیرمنصفانه موجب خواهد شد که الگوهای تربیتی وارونه جلوه داده شود، تصریح کرد: رسانه ها آیینه تمام نمای انعکاس مطالبات و مشکلات هستند و براین اساس اقناع سازی جامعه و بیان واقعیات توسط خبرنگاران موجب خواهد شد که اتخاذ سازوکار لازم برای تامین خواسته ها عینیت پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه در ابتدای سال تحصیلی 300 کلاس درس در ساوه خالی از معلم بود که با پیگیری های لازم برای تمامی کلاس های درس معلم تامین شده و هم اکنون کمبودی وجود ندارد، اظهار کرد: امسال برای برطرف کردن کمبود معلم 224 سرباز معلم، دبی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش تراکم دانش آموزی در کلاس های ساوه با افتتاح 120 کلاس جدید

کاهش تراکم دانش آموزی در کلاس های ساوه با افتتاح 120 کلاس جدید