مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 12:502023-12-08اقتصادي

ارائه روشی خشک برای تولید ارزان گرافن


شرکت نانواکسپلور موفق به ارائه روشی خشک برای تولید گرافن شده که به شدت نیاز به سرمایه اولیه تولید را کم کرده و همچنین هزینه تولید نیز در این روش پایین تر از روش های مرسوم است.

- شرکت نانواکسپلور موفق به ارائه روشی خشک برای تولید گرافن شده که به شدت نیاز به سرمایه اولیه تولید را کم کرده و همچنین هزینه تولید نیز در این روش پایین تر از روش های مرسوم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شرکت کانادایی نانواکسپلور (Nanoxplore) فرآیند جدیدی برای تولید گرافن ارائه کرده است.

این فرآیند خشک با یک فناوری پیشرفته لایه برداری به همراه ترکیبات نوآورانه ترکیب می شود تا محصولی عاری از ناخالصی به دست آید.

این رویکرد جدید تولید گرافن از سبد مالکیت معنوی نانواکسپلور و اختراعات راهبردی ثبت شده XG Sciences که این شرکت خریداری کرده، نشأت گرفته است.

سال گذشته نانواکسپلور دارایی های شرکت XG Sciences را خریداری کرد.

XG Sciences که در سال 2006 تأسیس شد، در تولید نانوپلاکت های گرافن و فرمول بندی مواد پیشرفته که عملکرد محصول را در کاربردهای متنوعی مانند مواد آندی باتری لیتیوم یونی، خودرو، بسته بندی، کامپوزیت، بتن و سایر بازارهای صنعتی تقویت می کند، تخصص داشت.

ادغام دانش فنی موجود در این هشت اختراع ثبت شده مختلف که در استرالیا، کانادا، آمریکا، تایوان، چین و کره جنوبی ثبت شده، با دان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه روشی خشک برای تولید ارزان گرافن

ارائه روشی خشک برای تولید ارزان گرافن