مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 13:352023-12-21سياسي

آزادی 433 زندانی مالی غیرعمد طی هشت ماه گذشته در اردبیل


رییس توسعه حل اختلاف استان اردبیل گفت: طی هشت ماه گذشته از سال جاری با همت قضات و کارکنان توسعه حل اختلاف استان اردبیل 433 زندانی مالی غیرعمد از زندان های استان آزاد شده اند.

- حجت الاسلام والمسلمین سید حسین علوی، رییس توسعه حل اختلاف استان اردبیل در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل اظهار کرد: قضات و کارکنان توسعه حل اختلاف استان اردبیل به ویژه شعبه مستقر در ستاد دیه طی 8 ماه گذشته امسال با تلاش، پیگیری و برپایی جلسات سازشی توانسته اند، موجبات آزادی 433 زندانی مالی غیر عمد و شبه عمد را فراهم کنند و آنان را به جامعه باز گردانند.

وی ضمن قدردانی از تمام خیرین افزود: در جریان آزادی زندانیان اولین و اصلی ترین خیرین خود شکات پرونده ها هستند که با گذشت بخشی از مبلغ، زمینه رهایی محکومین را فراهم می کنند.

رییس توسعه حل اختلاف استان اردبیل با اشاره با آزادی 4 نفر از زندانیان در شهرستان گرمی بیان کرد: با تلاش اعضای شورای حل اختلاف شهرستان گرمی موجبات آزادی 4 نفر از زندانیان مالی غیر عمد در این شهر فراهم شده و به آغوش خانواده بازگردانده شدند.

علوی افزود: مجموع مبلغ محکومیت این 4 نفر زندانی 154 میلیون تومان بود که با برگزاری جلسات با متشاکیان پرونده ها، مبلغ آزادی آنان به 50 میلیون تقلیل یافت که این مبلغ هم با کمک خیرین پرداخت و هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 433 زندانی مالی غیرعمد طی هشت ماه گذشته در اردبیل

آزادی 433 زندانی مالی غیرعمد طی هشت ماه گذشته در اردبیل