مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 14:252023-12-09سياسي

المپیاد کشوری ویراکاپ در کرمانشاه برگزار می شود


دبیرالمپیاد ویراکاپ کرمانشاه با اشاره به برگزاری مرحله کشوری این مسابقات در بهمن ماه امسال به میزبانی کرمانشاه، گفت: علاقمندان تا پنجم دی فرصت دارند برای شرکت در این مسابقات ثبت نام کنند.

- ایسنا/کرمانشاه دبیرالمپیاد ویراکاپ کرمانشاه با اشاره به برگزاری مرحله کشوری این مسابقات در بهمن ماه امسال به میزبانی کرمانشاه، گفت: علاقمندان تا پنجم دی فرصت دارند برای شرکت در این مسابقات ثبت نام کنند.

علی عادلی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به برگزاری مرحله کشوری هفتمین دوره مسابقات ویراکاپ به میزبانی کرمانشاه، گفت: متقاضیان شرکت در این مسابقات تا پنجم دی ماه برای ثبت نام مهلت دارند.

عادلی با اشاره به برگزاری هفتمین دوره المپیاد ملی ویراکاپ در بازه زمانی پنجم تا 22 بهمن گفت: متقاضیان شرکت در این المپیاد طی روزهای پنجم و ششم بهمن در کرمانشاه با هم به رقابت خواهند پرداخت و نتایج این المپیاد هم 22 بهمن ماه اعلام خواهد شد.

عادلی با دعوت از دانش آموزان سراسر کشور برای شرکت در این مسابقات، افزود: متقاضیان می توانند برای ثبت نام از طریق آدرس الکترونیکی http://www.

vira-academy.

ir/vira-cup اقدام کنند.

دبیر المپیاد ویرا کاپ در کرمانشاه با اشاره به برگزاری این مسابقات در رده سنی دانش آموزی، افزود: این مسابقات در رشته های چرتکه، رباتیک، ریاضیات، الکترو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

المپیاد کشوری ویراکاپ در کرمانشاه برگزار می شود

المپیاد کشوری ویراکاپ در کرمانشاه برگزار می شود