مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 15:302023-12-12اقتصادي

تمهیدات لازم برای عبور موفق بوشهر از فصل سرما اندیشیده شد


مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر گفت: در نشست کارگروه مدیریت انرژی، تمهیدات لازم برای عبور موفق بوشهر از فصل سرما اندیشیده شد.

- ایسنا/بوشهر مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر گفت: در نشست کارگروه مدیریت انرژی، تمهیدات لازم برای عبور موفق بوشهر از فصل سرما اندیشیده شد.

کوروش دهقان در نشست کارگروه مدیریت انرژی استان بوشهر گفت: تامین به موقع نفت و گاز و برق در فصل سرما از اساسی ترین اولویت های استان است و در این راستا تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

وی افزود: ستاد مدیریت بحران استان بوشهر با همکاری و همراهی دستگاه های ذیربط و متولی، نهایت توان خود را برای بهبود خدمات رسانی به مردم در نقاط مختلف استان بوشهر به کار گرفته است و در این مسیر هیچ کوتاهی نمی شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر خاطر نشان کرد: با توجه به فرارسیدن فصل سرما و بالا رفتن مصرف گاز در کشور، جلسه کار گروه مدیریت انرژی استان با هدف هماهنگی بین دستگاهی و انجام اقدامات اولویت دار در راستای مدیریت سوخت گاز و تامین سوخت دوم نیروگاه های تولید برق و صنایع استان و صرفه جویی در مصرف سوخت برگزار شد.

دهقان در تشریح جزییات این جلسه تصریح کرد: در این جلسه ضمن ارائه گزارش از سوی شرکت گاز، شرکت توزیع نیروی برق و شرکت پخش فراورده های نفتی منطقه بوشهر هماهنگی ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمهیدات لازم برای عبور موفق بوشهر از فصل سرما اندیشیده شد

تمهیدات لازم برای عبور موفق بوشهر از فصل سرما اندیشیده شد