مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 09:202023-12-03سياسي

سردار زهرایی: نهضت آبرسانی تا رفع کامل تنش آبی در روستاها ادامه می یابد


رییس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: نهضت آبرسانی به مناطق مختلف کشور ادامه می یابد تا زمانی که دیگر روستای بالای 20 خانوار فاقد آب شرب نداشته باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، سردار محمد زهرایی صبح امروز یکشنبه 12 آذرماه جاری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در دولت انقلابی و مردمی سیزدهم گستره همکاری مشترک سازمان سازندگی بسیج و دولت افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه همکاری های مشترک سازمان بسیج سازندگی و دولت به سمت حل مسایل به ویژه در مناطق کم برخوردار و روستایی پیش رفته است، بیان کرد: تامین آب شرب روستاها یکی از مصداق های این همکاری مشترک است.

رییس سازمان بسیج سازندگی کشور ادامه داد: آبرسانی به  10 هزار روستا فاقد آب شرب پایدار و یا دارای تنش آبی در دستور کار قرار دارد تا این روستاها از آب شرب پایدار و سالم برخوردار شوند.

زهرایی ابراز داشت: قرارداد سازمان بسیج و وزارت نیرو در اردیبهشت ماه پارسال منعقد شده و تاکنون بیش از 3 هزار روستا از آب پایدار برخوردار شده اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سردار حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد: این ابرمرد جبهه مقاومت موجب افتخار جهان اسلام است .

زهرایی با یادآوری افتتاح پروژه آبرسانی در جیرفت و عنبراباد طی روز گذشته اظهار داشت: 9 هزار و 300 نفر از مزایای این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار زهرایی: نهضت آبرسانی تا رفع کامل تنش آبی در روستاها ادامه می یابد

سردار زهرایی: نهضت آبرسانی تا رفع کامل تنش آبی در روستاها ادامه می یابد