مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 15:302023-11-25سياسي

از امکانات سپاه برای پشتیبانی نخبگان علمی استفاده خواهد شد


فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع)  چهارمحال و بختیاری گفت: تا جایی که امکان دارد از امکانات سپاه برای پشتیبانی نخبگان علمی استفاده خواهیم کرد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع)  چهارمحال و بختیاری گفت: تا جایی که امکان دارد از امکانات سپاه برای پشتیبانی نخبگان علمی استفاده خواهیم کرد.

سردار علی محمد اکبری چهارم آذرماه در جشنواره جهادگران علم و فناوری چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: توانمندی علمی امروز کشور را مدیون دانشمندان و نخبگانی هستیم که با روحیه بسیجی از جمله شهدای هسته ای برکاتی را برای کشور بر جای گذاشتند و دشمن همه شهدایی که جزو نخبگان علمی کشور بودند را به درستی شناخته بود.

اکبری افزود: مقام معظم رهبری می فرمایند به قله نزدیک شدیم و خستگی ممنوع که منظور از رسیدن به قله علم و فناوری است که در این راستا در سپاه مجموعه ای به نام سازمان علمی پژوهشی وجود دارد که از نخبگان، نوآوران و کسانی که در زمینه علمی فعالیت دارند پشتیبانی می کند.

وی در ادامه از راه اندازی 6 مرکز رشد، نوآوری و نخبگانی در سطح شهرستان های استان برای فراهم سازی زمینه حضور نخبگان از سوی سپاه خبرداد و گفت: بعضی از فعالیت این افراد در قالب نوآوری و اختراع بوده که به نمایش گذاشته می شود، البته تا جایی که امکان دارد از امکان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از امکانات سپاه برای پشتیبانی نخبگان علمی استفاده خواهد شد

از امکانات سپاه برای پشتیبانی نخبگان علمی استفاده خواهد شد