مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1402 ساعت 01:302023-12-16حوادث

کشف 6 قبضه سلاح در منطقه مله گاله شهرستان شیراز/ هشدار قطع درختان بلوط


رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شیراز گفت: طی شش روز گذشته اعضای یگان حفاظت اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شیراز و منطقه حفاظت شده مله گاله موفق به کشف و ضبط شش قبضه اسلحه از نوع ساچمه زنی، - ایسنا/فارس رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شیراز گفت: طی شش روز گذشته اعضای یگان حفاظت اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شیراز و منطقه حفاظت شده مله گاله موفق به کشف و ضبط شش قبضه اسلحه از نوع ساچمه زنی، گلوله زنی و پی سی پی در این منطقه شدند.

کامران اسلاملو شامگاه شنبه، 25 آذرماه با تشریح اقدامات انجام شده در این باره گفت: از شکارچیان متخلف لاشه 5 قطعه پرنده، مقداری گوشت میش وحشی نیز کشف شد و 3 متخلف حرفه ای که اقدام به قطع 22 درخت بلوط کرده بود، شناسایی شدند.

وی ادامه داد: یک دستگاه خودو نیسان نیز توقیف شد، این عملیات ها در منطقه حفاظت شده مله گاله، تالاب مهارلو و مناطق آزاد حوزه شهرستان شیراز انجام شد.

اسلاملو بر لزوم ایجاد حساسیت نسبت به قطع درختان بلوط تاکید کرد و گفت: بررسی ها نشان می دهد جنگل های بلوط عامل اصلی پاکسازی ریزگردها و جلوگیری از خشکسالی است، با این وجود هنوز برخی از مناطق این موضوع را نادیده گرفته و اقدام به حذف این گنجینه طبیعت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 6 قبضه سلاح در منطقه مله گاله شهرستان شیراز/ هشدار قطع درختان بلوط

کشف 6 قبضه سلاح در منطقه مله گاله شهرستان شیراز/ هشدار قطع درختان بلوط