مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 20:402023-12-11سياسي

حل مشکلات جانبازان و ایثارگران نیازمند عزم جدی مسئولین است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو ، دادستان کرمان در نشست شورای حفظ حقوق بیت المال استان کرمان ،امنیت و اقتدار نظام اسلامی را مرهون جانفشانی افرادی دانست که دفاع از میهن و اسلام را بر رفاه خود ترجیح دادند و بیان کرد: - دادستان کرمان گفت: حل مشکلات جانبازان و ایثارگران نیازمند عزم جدی مسئولین است و باید جهت رفع مشکلات قانونی جانبازان قطع نخاع در چهارچوب قانون از تمام ظرفیت های موجود استفاده شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو ، دادستان کرمان در نشست شورای حفظ حقوق بیت المال استان کرمان ،امنیت و اقتدار نظام اسلامی را مرهون جانفشانی افرادی دانست که دفاع از میهن و اسلام را بر رفاه خود ترجیح دادند و بیان کرد: ما باید در مقام عمل قدردان خون ایثارگران باشیم.

  مهدی بخشی افزود: در سال 94 به  تعداد 46 نفر جانباز قطع نخاع اراضی در قالب اجاره واگذار که متاسفانه  هنوز مالکیت آنها تثبیت نشده و مجوز ساخت و ساز نیز داده نشده است.

او گفت: سوال اول این است ؛ به چه علت زمینی را جهت این عزیزان در نظر گرفته اند که با آنچه منظور و درخواست آنها بوده مغایرت دارد و نامبردگان اجازه ساخت ندارند و ثانیا؛به چه علت مشکل این بزرگواران تا کنون حل نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکلات جانبازان و ایثارگران نیازمند عزم جدی مسئولین است

حل مشکلات جانبازان و ایثارگران نیازمند عزم جدی مسئولین است