مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آذر 1402 ساعت 16:252023-12-15ورزشي

یک برد و یک باخت در پایان هفته شلوغ نقش جهان


تیم فوتبال بانوان سپاهان پس از پیروزی شب قبل تیم مردان، نتوانست دومین برد در نقش جهان را رقم بزند و نتیجه را واگذار کرد.

- ایسنا/اصفهان تیم فوتبال بانوان سپاهان پس از پیروزی شب قبل تیم مردان، نتوانست دومین برد در نقش جهان را رقم بزند و نتیجه را واگذار کرد.

تیم های فوتبال بانوان سپاهان و شهرداری سیرجان در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاه های کشور و در مهم ترین و حساس ترین بازی هفته از ساعت 13 در ورزشگاه نقش جهان به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه دو بر صفر به سود شهرداری سیرجان به پایان رسید و زنان سپاهان نتوانستند شادی پیروزی شب گذشته مردان برابر فولاد را تکمیل کنند.

نیلوفر اردلان بازی را با ترکیب زهره کودایی، زهرا پورحیدر، کوثر کمالی، فاطمه عادلی، مینا داوودی، الهام فرهمند، زینب عباسپور، نازنین منصوری، هستی فروزنده، میترا نظری و فاطمه پسندیده برای سپاهان و تقابل با سرمربی و مربی فصل قبل طلایی پوشان آغاز کرد.

دو تیم شروعی پایاپای داشتند و از همان ابتدا با احتیاط به دروازه یکدیگر نزدیک می شدند، در دقیقه 16 شاگردان ایراندوست در سیرجان در یکی از حملات خود با شوت فاطمه اردستانی که با چاشنی برخورد به تیرک افقی همراه بود به گل رسیدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک برد و یک باخت در پایان هفته شلوغ نقش جهان

یک برد و یک باخت در پایان هفته شلوغ نقش جهان