مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 14:452023-11-29سياسي

تمام فعالیت های ائمه جمعه رصد می شود


مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه فارس با بیان اینکه نظام ارزیابی و رصد دقیقی برای نقشه راه امامان جمعه طراحی شده است و تمام بخش های فعالیت امام جمعه رصد می شود، - ایسنا/فارس مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه فارس با بیان اینکه نظام ارزیابی و رصد دقیقی برای نقشه راه امامان جمعه طراحی شده است و تمام بخش های فعالیت امام جمعه رصد می شود، از احصای 30 تجربه موفق ائمه جمعه در این استان خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین عادل حاجی پور امروز، 8 آذرماه در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای فارس گفت: استان فارس با 76 پایگاه امامت جمعه از نظر تعدد، وسعت و جغرافیا بزرگترین شبکه امام جمعه کشور را دارد و از این نظر سهم متفاوتی را در کشور به خود اختصاص داده است.

وی افزود: از آنجا که ویژگی های استان فارس در بخش های مختلف قابل افتخار و تحسین برانگیز است و طبق فرموده رهبری فارس در قله است، شبکه متکثری در موضوع نماز جمعه در سومین حرم اهل بیت(ع) وجود دارد و نگاه مجموعه کشور به شبکه امامت جمعه استان فارس نگاه متفاوت و نمونه ای است.

حاجی پور تصریح کرد: با حضور رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در شش سال اخیر که دوره تحول و تعالی در این حوزه نام گرفته، رویکرد سخت افزاری جای خود را به رویکرد نرم افزاری داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام فعالیت های ائمه جمعه رصد می شود

تمام فعالیت های ائمه جمعه رصد می شود