مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 21:152023-12-18سياسي

پردیس، میزبان اختتامیه رویداد تولید محتوای دیجیتال استان تهران شد


مسوول فضای مجازی سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران گفت: پردیس بستری خوب برای قطب شدن در حوزه تولید محتوا را دارد و مطمعناَ با سرعت بیشتری در این حوزه پیشرف خواهند کرد و به زودی پردیس را قطب تولید محتوای کشور خواهیم دید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پردیس عصر امروز نشست خبری پنجمین رویداد ملی تولید محتوای استان تهران با حضور احمد بوربور مسوول فضای مجازی سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران، ابراهیم گرمابدری فرمانده سپاه، محسن قضاتلو فرماندار شهرستان پردیس و جمعی از اصحاب رسانه استان در سالن جلسات فرمانداری پردیس برگزار شد.

بنابراین گزارش پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال استان تهران به همت ستاد فضای مجازی و تولید محتوای سپاه استان تهران و به میزبانی شهرستان پردیس برگزار و اختتامیه این رویداد با حضور 43 تیم در هفتم دی ماه در این شهرستان برگزار خواهد شد.

احمد بوربور مسوول فضای مجازی سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران در خصوص این رویداد ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س)، اظهار کرد: این رویداد طی پنج سال گذشته و با برگزاری پنج دوره در سطح کشور برگزار شده و میزبان کل کشوری آن سازمان فضای مجازی بسیج بوده و اقشار مختلف جامعه در آن شرکت کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پردیس، میزبان اختتامیه رویداد تولید محتوای دیجیتال استان تهران شد

پردیس، میزبان اختتامیه رویداد تولید محتوای دیجیتال استان تهران شد