مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 17:152023-12-20سياسي

ضرورت حکمرانی علم و فناوری در تمام عرصه های سیاستگذاری کشور


معاون علمی و پژوهشی سازمان بسیج اساتید کشور گفت: علم و فناوری موتور اصلی توسعه در جهان امروز شناخته می شود و اهمیت غیرقابل انکار این موضوع موجب شد تا دولت ها برنامه های جدی را برای این بخش در نظر بگیرند.

- معاون علمی و پژوهشی سازمان بسیج اساتید کشور گفت: علم و فناوری موتور اصلی توسعه در جهان امروز شناخته می شود و اهمیت غیرقابل انکار این موضوع موجب شد تا دولت ها برنامه های جدی را برای این بخش در نظر بگیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج اساتید کشور، وحید آرایی، معاون علمی و پژوهشی سازمان بسیج اساتید کشور به مناسبت هفته پژوهش و فناوری گفت: علم و فناوری موتور اصلی توسعه در جهان امروز شناخته می شود و اهمیت غیرقابل انکار این موضوع بویژه اتصال ناگسستنی آن با سایر ساحت های جامعه موجب شد تا دولت ها برنامه های جدی را برای این بخش در نظر بگیرند.

آرایی عنوان کرد: حوزه علم و فناوری به عنوان یکی از مهم ترین مسائل عمومی که بر جامعه و رقابت پذیری ملی تأثیر می گذارد، خود از مداخلات دولتی اعم از مستقیم و غیرمستقیم تأثیرپذیر است و در اینجاست که مفهوم حکمرانی به علت پرداختن به نقش ها و تعاملات نقش آفرینان که منجر به سیاستگذاری می شود، اهمیت مضاعفی پیدا می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت حکمرانی علم و فناوری در تمام عرصه های سیاستگذاری کشور

ضرورت حکمرانی علم و فناوری در تمام عرصه های سیاستگذاری کشور