مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 15:202023-12-04فرهنگي

کارگروه های تدوین اسناد هنرهای تجسمی، سینما و تئاتر تشکیل می شود


وزیر ارشاد با اشاره به تصویب سند موسیقی، بر ضرورت تشکیل کارگروهای تدوین اسناد سینما، هنرهای تجسمی، تئاتر و صنایع دستی تاکید کرد.

- وزیر ارشاد با اشاره به تصویب سند موسیقی، بر ضرورت تشکیل کارگروهای تدوین اسناد سینما، هنرهای تجسمی، تئاتر و صنایع دستی تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دبیرخانه شورای هنر، جلسه شورای هنر شورای عالی انقلاب فرهنگی با سه موضوع و گزارش هنرستان های هنرهای زیبا، آموزشگاه های آزاد سینمایی و موزه هنرهای معاصر فلسطین صبح امروز در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

در این جلسه شورای هنر مصوب شد برنامه کوتاه مدت برای ارتقای کمی و کیفی هنرستان های هنرهای زیبا در سه محور زیرساختی و پشتیبانی، اصلاحات در محتوا و متون درسی و نیروی انسانی تا پایان بهمن ماه امسال تهیه و به شورای هنر ارائه شود.

همچنین مصوب شد طرح مطالعاتی آموزش هنر از مدرسه تا دانشگاه با حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و توسط فرهنگستان هنر با همکاری و همفکری نهادهای هنری و علمی اجرا شود.

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس شورای هنر در ابتدای جلسه گفت: خوشبختانه سند موسیقی در شورای معین شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب شد و ضرورت دارد که کارگروهای تدوین اسناد سینما، هنرهای تجسمی، تئاتر و صنایع دستی نیز به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگروه های تدوین اسناد هنرهای تجسمی، سینما و تئاتر تشکیل می شود

کارگروه های تدوین اسناد هنرهای تجسمی، سینما و تئاتر تشکیل می شود