مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 15:052023-12-13اقتصادي

سید تک تیرانداز بازار طلا!


سیدرضا، زرگر اما دلش با سپاه و اهالی سپاه بود و برای رفت و آمد بین سپاه نوپای آن روزها می جوشید؛ سید بازارطلای همدان، شب ها در هیأت زینبیه و صبح ها برای پاسداران مداحی می کرد و زیارت عاشورا می خواند و سوز دلش را به اشک چشم مهمان می کرد و دست آخر به وقت اروند و فاو زائر مادر سادات، - خبرگزاری فارس –همدان، سولماز عنایتی: زرگر بود و اهل کتاب خدا، عجین با مداحی و سید و سالار شهدا؛ اصلا با نوحه خوانی سری از هم سوا داشتند گویی مداحی در سال های حکومت پهلوی نگین درخشان روزهایش بود.

دلش جز با مداحی، در گرو امام و عکس و اعلامیه امام هم بود چنان که حجره و رفت و آمد و خانه و زندگی اش پیوند خورده با نام و یاد و توصیه امام بود.

عالیه خانم عروس محجبه و متدینش هم چیزی کم نداشت از راه امام و کتاب خدا، از شرکت در تظاهرات خانوادگی گرفته تا بحث و ایمان راسخ، اضافه کنم دست خیر سید و همراهی تمام و کمال عالیه خانم را.

زوجی که همراهی شان تمام شدنی نبود و بالاخره طلوع انقلاب بر سال های جوانی شان فال نیک شد و پیروزی انقلاب آبی شد بر آتش دلشان؛ به وقت انقلاب منافقین رخ نشان دادند و باز هم سیدرضا ایستاد و نسخه منافقین را در هم پیچید.

سید، زرگر اما دلش با سپاه و اهالی سپاه بود و برای رفت و آمد بین سپاه نوپای آن روزها می جوشید؛ سید بازار طلای همدان شب ها در هیأت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سید تک تیرانداز بازار طلا!

سید تک تیرانداز بازار طلا!