مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 10:302023-12-16ورزشي

تاخیر در رسیدگی به تخلفات دربی بدلیل بین التعطیلی!


با این وصف مهمترین پرونده و موضوع ورزشی کشور، به دلیل قرارگرفتن در بین دو تعطیلی و با وجود رسمی بودن شنبه به عنوان روز کاری، به تعویق در رسیدگی افتاد.

- عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در واکنش به زمان ارسال گزارش اتفاقات دربی گفت: در بین التعطیلی هستیم، به فدراسیون نرفتم!  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی؛ دربی 102 با حواشی متعددی رو به رو بود و اتفاقات عجیب و غریبی در آن رخ داد.

این بازی به حدی حواشی داشت که مسئولان دو باشگاه بارها علیه هم بیانیه صادر کرده و اعلام کردند از مسئولان تیم مقابل شکایت خواهند کرد.

آنا به همین دلیل با حسین عبداللهی عضو کمیته انضباطی تماس گرفت و از وی سوال کرد آیا گزارش اتفاقات دربی به دست کمیته انضباطی رسیده یا خیر؟ که وی پاسخ داد: بازی پنج شنبه گذشته برگزار شده و جمعه هم تعطیل بود، امروز هم بین التعطیلی است و فردا هم تعطیل! وی افزود: اگر گزارشی برسد دوشنبه خواهد بود و این موضوع به هفته آینده موکول می شودالبته من اصلاً به فدراسیون نرفتم که بدانم گزارش رسیده یا نه! با این وصف مهمترین پرونده و موضوع ورزشی کشور، به دلیل قرارگرفتن در بین دو تعطیلی و با وجود رسمی بودن شنبه به عنوان روز کاری، به تعویق در رسیدگی افتاد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاخیر در رسیدگی به تخلفات دربی بدلیل بین التعطیلی!

تاخیر در رسیدگی به تخلفات دربی بدلیل بین التعطیلی!