مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 16:252023-11-27سياسي

شورای فرهنگ عمومی در خصوص هزینه کرد بودجه های فرهنگی نظارت کند


دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: توجه به شورای فرهنگ عمومی در دولت سیزدهم رشد داشته است و چندین جلسه با حضور مسئولان کشوری از جمله رییس جمهور برگزار شده که بیانگر توجه جدی به شورای فرهنگ عمومی است.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: توجه به شورای فرهنگ عمومی در دولت سیزدهم رشد داشته است و چندین جلسه با حضور مسئولان کشوری از جمله رییس جمهور برگزار شده که بیانگر توجه جدی به شورای فرهنگ عمومی است.

ستار هدایت خواه روز دوشنبه ششم آذرماه 1402 در نشست شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه و بویراحمد با حضور دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، با اشاره به چند موضوع در مورد شورای عالی انقلاب فرهنگی اظهار کرد: یکی از این موارد ضرورت ثبات سیاست های فرهنگی نظام است که با تغییر دولت ها این سیاست ها کاملا عوض می شود و این باعث شده که نتوان یک خط مشی ثابت را برای حوزه فرهنگی در پیش بگیریم که شورا باید تدبیر و چاره اندیشی کند.

این نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: نکته دوم مردمی سازی و نقش آفرینی مردم در حوزه فرهنگی است که هم مورد تاکید مقام معظم رهبری است و هم در مبانی دینی مورد توجه قرار گرفته است و اگر در سایر حوزه ها سابقه تشکل های مردمی نداشته باشیم در حوزه فرهنگی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای فرهنگ عمومی در خصوص هزینه کرد بودجه های فرهنگی نظارت کند

شورای فرهنگ عمومی در خصوص هزینه کرد بودجه های فرهنگی نظارت کند