مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 20:002023-11-23اقتصادي

890 میلیارد تومان در پروژه راه آهن خرم آباد - دورود هزینه شده است


دورود 600 نفر مشغول به کار هستند و تاکنون 890 میلیارد تومان برای این ابرپروژه هزینه شده است.

- ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: در پروژه راه آهن خرم آباد - دورود 600 نفر مشغول به کار هستند و تاکنون 890 میلیارد تومان برای این ابرپروژه هزینه شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرهاد زیویار شامگاه چهارشنبه در دیدار با مبلغین و ائمه جماعات ادارات، مساجد و مدارس لرستان با اشاره به نقش والای روحانیون در پیروزی و سربلندی انقلاب اسلامی، بیان کرد: روحانیون به واسطه حضور در بطن جامعه، نقش به سزایی در انتقال و بیان مطالبات مردم به مسئولان را دارند.

وی با بیان اینکه تریبون و ظرفیت رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و روابط عمومی استانداری لرستان فقط نمی تواند پاسخگوی نیازهای مردم باشد، افزود: حوزویان، نخبگان و دانشگاهیان به نوعی رسانه هستند و می توانند مطرح کننده مطالبات کف جامعه، مجامع فنی و تخصصی و نخبگانی باشند.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه دولت سیزدهم از زمان آغاز به کار خود در لرستان توانسته است در بخش های مختلف دستاوردهای خوبی را داشته باشد، گفت: بیمه 20 هزار نفر در سال 1402 براساس اعلام مدیرکل تامین اجتماعی استان، احیای واحدهای تولیدی مختلف، احیای خودروسازی بروجرد و احیای ماشین سازی خرم آباد، از جمله این موارد هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

890 میلیارد تومان در پروژه راه آهن خرم آباد - دورود هزینه شده است

890 میلیارد تومان در پروژه راه آهن خرم آباد - دورود هزینه شده است