مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1402 ساعت 08:502023-12-17بين الملل

جنگ غزه، صحنه رویارویی مردم با حکام عرب


هرچند سال هاست گسست ارتباط برخی کشورهای عربی با مردمانشان به دلیل اتخاذ رویکردهای نامناسب نسبت به موضوع فلسطین وجود دارد، ولی جنگ کنونی غزه این شکاف را بیشتر آشکار کرد.

- هرچند سال هاست گسست ارتباط برخی کشورهای عربی با مردمانشان به دلیل اتخاذ رویکردهای نامناسب نسبت به موضوع فلسطین وجود دارد، ولی جنگ کنونی غزه این شکاف را بیشتر آشکار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، راهبرد معاصر نوشت؛ یک روز عصر مردی که بلندگویی در دست داشت به سمت جمعیتی حدوداً 200 نفری در منامه، پایتخت بحرین رفت و شروع به سر دادن شعار کرد.

تظاهرکنندگان که پرچم های فلسطین را به اهتزاز درمی آوردند، شعارهایش را با شور و شوق تکرار می کردند و از دولت ظالم خود که متحد آمریکاست، می خواستند سفیر اسراییل را که دو سال پیش، یعنی پس از امضای توافقنامه عادی سازی روابط دیپلماتیک دولت بحرین با اسراییل منصوب شده بود، اخراج کند.

جنگ غزه پس از حمله مقاومت فلسطین نه تنها شکاف عمیق میان بسیاری از حکام عرب و مردمانشان را آشکار کرد، بلکه بر شدت آن افزود تظاهرکنندگان شعار می دادند، نه به سفارت اسراییل در خاک بحرین ، نه به پایگاه های نظامی آمریکا در خاک بحرین .

کمتر از چهار مایل آن طرف تر، شخصیت های آمریکایی و اروپایی با یونیفورم کاملاً نظامی برای شرکت در گفت و گوی منامه، کنفرانس سالانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگ غزه، صحنه رویارویی مردم با حکام عرب

جنگ غزه، صحنه رویارویی مردم با حکام عرب