مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 14:052023-12-12اجتماعي

آغاز طرح انتظامی ترافیکی زمستان در البرز


نیروهای راهداری البرز به همراه سایر دستگاه های امدادی و خدماتی استان با هدف پیشگیری از حوادث جاده ای در طرح انتظامی ترافیکی زمستان شرکت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، صبح امروز، سه شنبه، 21 آذرماه نیروهای راهداری استان به همراه سایر دستگاه های امدادی و خدماتی البرز با هدف پیشگیری از حوادث جاده ای در طرح انتظامی ترافیکی زمستان شرکت کردند.

علی زندی فر، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز در حاشیه برگزاری این طرح با اشاره به اینکه خوشبختانه امسال هم به لحاظ نیروی انسانی و هم به لحاظ ماشین آلات راهداری زمستانه وضعیت خوبی داریم، افزود: 35 تیم راهداری در طرح زمستانی جاده های البرز به مسافران خدمات رسانی می کنند.

 وی با اشاره به اینکه با اجرای طرح راهداری زمستانی بیش از 200 نیروی انسانی و 140 دستگاه ماشین آلات سبک، سنگین و نیمه سنگین در راه های استان فعالیت دارند، گفت: همه این ماشین آلات از اواخر تابستان ضمن اجرای عملیات راهداری محوری و خدمت رسانی در راستای ارتقای ایمنی راه ها در حال تعمیر و اورهال بودند تا برای زمستان آماده شوند.

این مقام مسؤول در پایان با تاکید براینکه تمام تلاشمان را خواهیم کرد که با آمادگی کامل و با به کارگیری علم، تجربه و تمامی امکانات خدمات مطلوبی به کاربران جاده ای ارائه کنیم، افزود: شهروند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح انتظامی ترافیکی زمستان در البرز

آغاز طرح انتظامی ترافیکی زمستان در البرز