مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 11:302023-11-28فرهنگي

سینمای مستقل بریتانیا از استیون گراهام تجلیل می کند


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از ورایتی، استیون گراهام بازیگر تحسین شده ای که جایگاه خود را در سطح جهانی در تلویزیون تثبیت کرده است، - استیون گراهام جایزه برتر را از جوایز فیلم مستقل بریتانیا دریافت خواهد کرد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از ورایتی، استیون گراهام بازیگر تحسین شده ای که جایگاه خود را در سطح جهانی در تلویزیون تثبیت کرده است، اخیراً به لطف فیلم نقطه جوش وارد قلمروی بازیگران مرد اصلی سینما هم شده است.

وی از تحسین شده ترین بازیگران تلویزیون بریتانیا و یکی از بازیگران فیلم های اصلی استودیو های بریتانیا و فیلم های مستقل کوچکتر است که قرار است بالاترین افتخار را در جوایز فیلم مستقل بریتانیا 2023 دریافت کند؛ جایزه ریچارد هریس که به نام ستاره فقید نامگذاری شده و برای قدردانی از نقش برجسته یک بازیگر در سینمای بریتانیا اهدا می شود، گراهام را به لیستی از همتایان برگزیده اضافه می کند که پیش از او نام چهره هایی، چون جودی دنچ، دنیل دی لوییس، اما تامپسون، ونسا ردگریو و ریز احمد در آن ثبت شده است.

گراهام که 6 بار نامزد بفتای تلویزیون شده، اخیراً اولین نامزدی بفتای سینما را برای بازی در نقش اصلی درام آشپزخانه ای نقطه جوش در سال 2022 به دست آورده است، که همچنین اولین پروژه از کمپانی خود گراها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سینمای مستقل بریتانیا از استیون گراهام تجلیل می کند

سینمای مستقل بریتانیا از استیون گراهام تجلیل می کند