مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 15:102023-12-08بين الملل

دریافتی هشدارسازمان ملل«هیچ مکان امنی باقی نمانده»


با تشدید حملات تلاویو و افزایش تلفات در غزه، پایانی در پیش نیست؛کمک های بشردوستانه به جنوب غزه سرازیر می شود، اما سازمان ملل می گوید این کمک ها «نامنظم، - با تشدید حملات تلاویو و افزایش تلفات در غزه، پایانی در پیش نیست؛کمک های بشردوستانه به جنوب غزه سرازیر می شود، اما سازمان ملل می گوید این کمک ها نامنظم، غیرقابل اعتماد و پایدار نیست.

نیروهای مسلح رژیم صهیونیستی بمباران نوار غزه را تشدید کرده و حملاتی را در کرانه باختری اشغالی انجام داده اند، رژیم اشغالگر قدس دو بار در طول شب به رفح در جنوب غزه حمله کرد، زیرا مقامات سازمان ملل هشدار دادند که هیچ مکان امنی در این منطقه محاصره شده باقی نمانده است.

خان یونس، دومین شهر بزرگ غزه، در بحبوحه حملات هوایی و زمینی تلاویو در بخش جنوبی منطقه که ده ها هزار فلسطینی مکان امنی برای پناه دادن ندارند، شاهد درگیری ها بوده است.

حملات هوایی در شمال غزه ساختمان های مسکونی را با خاک یکسان کرده است.

وزارت بهداشت غزه اعلام کرده از زمان آغاز درگیری بین رژِیم دروغین و فلسطین در 7 اکتبر، 17177 نفر از جمله 7112 کودک کشته و 46000 زخمی شده اند و در کرانه باختری اشغالی، تعداد کشته شدگان به 266 نفر و زخمی شدن 3365 نفر رسید این در حالی است که ارتش صهیونیستی اعلام کرد طی این مدت 418 سرباز جان خود را از دست داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریافتی هشدارسازمان ملل«هیچ مکان امنی باقی نمانده»

دریافتی هشدارسازمان ملل«هیچ مکان امنی باقی نمانده»