مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 07:552023-12-10سياسي

سامانه جدید اشتغال به زودی رونمایی می شود


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه سامانه جدید اشتغال به زودی رونمایی می شود، گفت: دولت سیزدهم با متخلفان هیچ مماشاتی ندارد و در این خصوص با هیچ کسی عهد اخوت نبسته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابنک به نقل از ایرنا، سید صولت مرتضوی شنبه شب در دانشگاه امام صادق (ع) با اعلام اینکه سامانه جدید اشتغال به زودی رونمایی می شود، اظهار داشت: این سامانه جدید حاوی اطلاعات دقیق کار جویان است و به راحتی می توان صحت اطلاعات شغلی را در آن بررسی کرد.

وی حضور مسئولان بین دانشجویان و مردم را دارای اهمیت دانست، و گفت: زیرا دانشجویان در جامعه حضور دارند و می توانند راهنمای خوبی باشند و تبادل آرا شکل بگیرید.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به یکی از سخنان شهید بهشتی خاطرنشان کرد: بهشتی همواره می گفتند انتقاد تلخ را به چرب زبانی منافقانه ترجیح می دهند.

مرتضوی به شرایط روی کار آمدن دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت: پس از تنفیذ حکم رییس جمهور نخستین بحران پرداخت حقوق بود.

دولت قبل بودجه جاری سال 1400 را نسبت به سال 1399 حدود 126 درصد افزایش داده بود و این در حالی بود که سال قبل از آن رشد بودجه 47 درصد بود.

وی با اشاره به اینکه سال 1400 بر اساس قانون بودجه آن سال هشت میلیارد دلار برای کالاهای اساسی اختصاص یافته بود، گفت: دولت قبل این میزان را در 6 ماه نخست همان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه جدید اشتغال به زودی رونمایی می شود

سامانه جدید اشتغال به زودی رونمایی می شود