مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 23:502023-12-19اقتصادي

400 تن سیب و پرتقال شب عید در سمنان توزیع می شود


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: 250 تن پرتقال و 150 تن سیب برای عرضه در بازار شب عید استان سمنان پیش بینی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمدرضا قاسمی، رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان اظهار کرد: برای تأمین میوه شب عید، مصوبه کارگروه تنظیم بازار استان سمنان صادر شده و با توجه به تأکیدات چندباره استاندار سمنان درباره تأمین میوه شب عید، کمیته راهبردی میوه استان سمنان هم تشکیل شده و تاکنون 2 نوبت جلسه داشته است.

وی افزود: در این زمینه، اتحادیه تعاون روستایی استان سمنان به عنوان مباشر خرید و توزیع میوه انتخاب و میوه های سیب و پرتقال نیز به عنوان میوه های موردنیاز بازار در شب عید تعیین شده اند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه بر اساس تصمیم اتخاذ شده، 250 تن پرتقال و 150 تن سیب برای عرضه در بازار شب عید استان سمنان پیش بینی و مصوب شده است، عنوان کرد: اگرچه این مقدار نسبت به سال گذشته افزایش داشته؛اما اگر نیاز بیشتری باشد، نیز امکان تأمین آن وجود دارد.

وی بیان کرد: با استفاده از تجربه سال گذشته در تأمین میوه شب عید در استان سمنان، عدد بیشتری را برای ایام نوروزی امسال با توجه به تقارن آن با ماه مبارک رمضان پیش بینی و برنامه ریزی کرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

400 تن سیب و پرتقال شب عید در سمنان توزیع می شود

400 تن سیب و پرتقال شب عید در سمنان توزیع می شود