مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 12:252023-12-21اقتصادي

رفع تداخل 100 درصدی پلاک های اراضی کشاورزی رزن


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رزن از رفع تداخل 102 پلاک زیر پوشش شهرستان خبر داد و گفت: این اقدام با هدف تامین امنیت غذایی، صدور اسناد کشاورزی و رفع هر نوع تعارض در اراضی پیگیری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، رضا مهدوی رجا ظهر امروز در جلسه حفظ اراضی کشاورزی در سالن جلسات این اداره کل اظهار کرد: با بهره گیری حداکثری و هدفمند از ظرفیت های موجود اعم از نیروی انسانی فنی و پایگاه های اطلاعاتی، صدور اسناد کشاورزی و کاداستری رفع تداخلات اراضی زراعی و ملی در دستور کار قرار گرفت.

  وی با بیان اینکه این امر با هدف تامین امنیت غذایی، صدور اسناد کشاورزی و رفع  تعارض در اراضی با جدیت پیگیری شد افزود: کاهش دعاوی حقوقی در دادگاه ها و مراجع صالحه قضایی از دیگر مزایای اجرای ماده 54 قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور و رفع تداخلات اراضی کشاورزی و منابع طبیعی است.

  مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رزن یادآور شد: در همین راستا از شروع طرح تاکنون کل پلاک های زیر پوشش شهرستان رزن به میزان 102 پلاک رفع تداخل شده است.

  وی با تاکید بر اینکه بر اساس بررسی پرونده ها و سوابق  اصلاحات ارضی، اجرای قوانین امور اراضی، اجرای مقررات اراضی ملی و تفسیر عکس های هوایی و سوابق کشت اراضی در دهه های مختلف کاداستر صورت گرفته است ادامه داد: پیمایش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع تداخل 100 درصدی پلاک های اراضی کشاورزی رزن

رفع تداخل 100 درصدی پلاک های اراضی کشاورزی رزن