مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 20:452023-11-25سياسي

برگزاری مراسم فاطمیه اول با حضور آیت الله عاملی در بابل


نماینده ولی فقیه در استان اردبیل و عضو مجلس خبرگان رهبری برای سخنرانی به مناسبت فرارسیدن شهادت حضرت زهرا(س) و ایام فاطمیه در مرقد مطهر علامه سعیدالعما(ره) مهمان بابلی ها خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان بابل، نماینده ولی فقیه در استان اردبیل و عضو مجلس خبرگان رهبری برای سخنرانی به مناسبت فرارسیدن شهادت حضرت زهرا(س) و ایام فاطمیه در مرقد مطهر علامه سعیدالعما(ره) مهمان بابلی ها خواهد بود.

محمدزمان یعقوبی مسوول هیات محبان المصومین(ع) شهرستان بابل و رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر بابل گفت: عالم بزرگ آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان اردبیل و عضو مجلس خبرگان به عنوان سخنران شب شهادت حضرت زهرا(س) یکشنبه 5 آذر ساعت 20 در مرقد مطهر علامه سعیدالعما می باشد که توصیه می کنم همشهریان با حضور در این مراسم از بیانات این عالم ارزشمند بهره ببرند.

محمدزمان یعقوبی افزود: این مراسم با پیگیری دو هیات دارلحسین(ع) و محبان المعصومین (ع) شهرستان بابل با هدف زنده نگه داشتن ایام فاطمیه و شعایر اسلامی و همچنین فرهنگ دفاع از ولایت برگزار می شود.

وی افزود: باید نسل جوان ما بدانند در زمانی که خفقان در جامعه حاکم و دشمن اقدامات سیاسی وسیعی علیه اسلام داشتند حضرت فاطمه (س) در مقابل  دشمن با تقدیم جان خود دفاع کرد و احیاکننده د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مراسم فاطمیه اول با حضور آیت الله عاملی در بابل

برگزاری مراسم فاطمیه اول با حضور آیت الله عاملی در بابل