مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 17:452023-12-06فناوري

برنامه ریزی برای اتصال 3000 واحد نهضت مسکن خراسان شمالی به فیبر نوری


مدیر مخابرات منطقه خراسان شمالی از برنامه ریزی برای اتصال بیش از سه هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن به فیبر نوری خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیر مخابرات منطقه خراسان شمالی از برنامه ریزی برای اتصال بیش از سه هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن به فیبر نوری خبر داد.

رسول علی اصغرپور امروز (15 آذر ماه) در آیین تجلیل از دفاتر پیشخوان برتر استان، اظهار کرد: در راستای توسعه خدمات و بهره مندی بیشتر مردم از سرویس های پرسرعت اینترنت و خدمات مبتنی بر آن، قرار است حدود سه هزار و 100 واحد مسکونی نهضت ملی مسکن با همکاری اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان به فیبر نوری متصل شوند.

وی توضیح داد: تفاهم نامه ای با بنیاد مسکن استان بسته شده است تا واحدهای در حال ساخت این مجموعه در نقاط مختلف به فیبر نوری متصل شود و متقاضیان بتوانند از مزایای اینترنت پرسرعت و پایدار بهره مند شوند.

وی افزود: در تفاهم نامه هایی مجزا، تعدادی از بانک های استان از جمله ملی و مسکن قرار است به فیبر نوری متصل شوند تا خدمات دهی آن ها به مشتریان شان با پایداری و سرعت بالا انجام شود.

مدیر مخابرات منطقه خراسان شمالی همچنین از آغاز عملیات توسعه زیرساخت فیبر نوری شهرهای گرمه، ایور و درق با 200 میلیارد ریال اعتبار به طول 50 کیلومتر خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی برای اتصال 3000 واحد نهضت مسکن خراسان شمالی به فیبر نوری

برنامه ریزی برای اتصال 3000 واحد نهضت مسکن خراسان شمالی به فیبر نوری