مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 14:152023-12-13سياسي

تجلیل وزرای کشور و علوم از استاندار آذربایجان شرقی


احمد وحیدی، وزیر کشور و محمدعلی زلفی گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اهدای لوح تقدیر و تندیس از عابدین خرّم، استاندار آذربایجان شرقی به دلیل کسب عنوان «استانداری برگزیده و موفق» در حوزه تحقیق و پژوهش تجلیل کردند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی احمد وحیدی، وزیر کشور و محمدعلی زلفی گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اهدای لوح تقدیر و تندیس از عابدین خرّم، استاندار آذربایجان شرقی به دلیل کسب عنوان استانداری برگزیده و موفق در حوزه تحقیق و پژوهش تجلیل کردند.

در لوح تقدیر وزرای کشور و علوم خطاب به استاندار آذربایجان شرقی آمده است: امروزه اقتدار و بالندگی جوامع در عرصه ها و شئون گوناگون به میزان زیادی در گرو رشد علمی و تعامل مدیران و اندیشمندان خلاق قرار دارد.

اکنون در گام دوم انقلاب اسلامی بدین وسیله ضمن تبریک برای انتخاب استانداری آذربایجان شرقی به عنوان استانداری برگزیده و موفق در هفته پژوهش و فناوری سالجاری از تلاش ها و اقدامات صورت گرفته در عرصه پژوهش استانی تقدیر می شود.

امید است که در پرتو تشویق نخبگان علمی به مشارکت در تصمیم گیری های اجرایی و توسعه پژوهش های کاربردی شاهد ثمره پیوند میان علم و عمل در تحقق اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل وزرای کشور و علوم از استاندار آذربایجان شرقی

تجلیل وزرای کشور و علوم از استاندار آذربایجان شرقی