مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 19:452023-11-26سياسي

عشایر خدمات گسترده ای به نظام و انقلاب داده اند


فرمانده سازمان بسیج عشایر کشور در حاشیه رزمایش سراسری جهاد خدمات رسانی به جامعه عشایری فارس گفت: عشایر خدمات گسترده ای به نظام و انقلاب داده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز؛ در حاشیه رزمایش سراسری جهاد خدمات رسانی به جامعه عشایری فارس، جلسه شورای عشایری شهرستان سروستان برگزار شد.

این رزمایش با هدف خدمت رسانی به بزرگترین جامعه عشایری کوچ رو کشور، در شهرستان سروستان برگزار و ویزیت رایگان عشایر، اجرای طرح های عمرانی، تجهیز مدارس و واکسیناسیون دام ها از مهترین کار های جهادی انجام شده در رزمایش بود.

لازم به ذکر است در رزمایش سراسری جهاد خدمت رسانی به جامعه عشایری فارس، مدارس عشایری استان فارس با 15 میلیارد تومان هزینه به وسایل آموزشی و کمک آموزشی تجهیز شده و 35 گروه دامپزشکی نیز به واکسیناسیون دام ها و ضدعفونی کانون های آلودگی بیماری های دامی پرداختند.

در ادامه این رزمایش جلسه شورای عشایری شهرستان سروستان در منطقه و سایت اسکان عشایری سرونخودی با حضور سرهنگ سعیدی فرمانده سازمان بسیج عشایر کشور، کریمی مدیرکل امور عشایر فارس، سرهنگ شکوهی فرمانده سپاه عشایر فارس، نورایی مدیرکل دامپزشکی استان، بهمنی فرماندار شهرستان و روسای دستگاه های اجرایی و مسئولین نظامی و انتظامی استانی و شهرستان سروستان، معتمدین و شوراهای ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عشایر خدمات گسترده ای به نظام و انقلاب داده اند

عشایر خدمات گسترده ای به نظام و انقلاب داده اند