مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 13:202023-12-18سياسي

پیام تسلیت امام جمعه تبریز در پی درگذشت شاعر تبریزی


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی درگذشت استاد علی نظمی تبریزی را به خانواده و جامعه هنری و ادبی استان تسلیت گفت.

- ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی درگذشت استاد علی نظمی تبریزی را به خانواده و جامعه هنری و ادبی استان تسلیت گفت.

در پیام حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم آمده است: فقدان ادیب نام آشنا و انسان فرزانه، استاد علی نظمی تبریزی اهالی آذربایجان به خصوص دوستداران فرهنگ و هنر را به سوگ نشاند و دل هایمان را آکنده از غم و اندوه کرد.

دوست دیرین شهریار ایران زمین مرحوم استاد محمدحسین بهجت تبریزی از شاعران غزل سرایی است که نام و یادش بر تارک ادبی تاریخ معاصر ما می درخشد و آثار تحقیقی و ادبی ایشان چراغ راه همه آن هایی است که دل در گرو تعالی ادبیات ترکی و فارسی این خاک پاک دارند.

استاد علی نظمی، زنده نامی از خطه ادب پرور و هنر دوست آذربایجان است که غزل های فاخر و ادبیات زیبا و ماندگارش جایگاهی رفیع در صحیفه ی ادبی ایران عزیز دارد و نغمه های غنابخش آن استاد سخن به فرهنگ و ادب از یاد فراموش شدنی نیست.

اینجانب درگذشت آن انسان پاک سرشت را به خانواده محترم و داغدار ایشان به ویژه فرزند عزیز ایشان سردار حاج جمشید نظمی و جامعه ادبی و فرهنگی استان و کشورمان تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خداوند متعال علوّ درجات بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت امام جمعه تبریز در پی درگذشت شاعر تبریزی

پیام تسلیت امام جمعه تبریز در پی درگذشت شاعر تبریزی