مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1402 ساعت 14:302023-12-17سياسي

باید موضع روشن در برابر دشمنان اسلام داشته باشیم


نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه کرمانشاه گفت: مجالس عزاداری ائمه اطهار(ع)، مجالسی برای اعلام موضع رسمی در برابر دشمنان اسلام است و باید این مجالس را قدر بدانیم.

- ایسنا/کرمانشاه نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه کرمانشاه گفت: مجالس عزاداری ائمه اطهار(ع)، مجالسی برای اعلام موضع رسمی در برابر دشمنان اسلام است و باید این مجالس را قدر بدانیم.

حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله غفوری، امروز ( 26 آذر) در مراسم تشییع پیکر هفت شهید گمنام دوران دفاع مقدس و شهید مدافع حرم شهید رضا عباسی همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری این نوع مجالس نقش بسیار مهمی در کسب معرفت در مورد جایگاه، مقام و منزلت اهل بیت عصمت و طهارت(ع) دارد.

غفوری با بیان اینکه مجالس عزاداری ائمه اطهار(ع) حکم کلاس درس معرفت نسبت به خدا، پیامبر و اهل بیت(ع) را دارد، گفت: باید این نوع مجالس را با معنویت زیاد برگزار کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه کرمانشاه سپس با بیان اینکه مجالس عزاداری اهل بیت(ع) مجالس اظهار محبت به اهل بیت(ع) است، تاکید کرد: این مجالس در واقع برای اعلام موضع در برابر دشمنان اسلام نیز هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید موضع روشن در برابر دشمنان اسلام داشته باشیم

باید موضع روشن در برابر دشمنان اسلام داشته باشیم