مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 16:152023-12-11بين الملل

تحریم غذای غیرنظامیان یمن آخرین تیر ترکش آمریکا علیه مقاومت


تصمیم سازمان ملل در قطع کمک های غذایی به ملت یمن در راستای فشار آمریکاست تا نشان دهد این حامی رژیم اشغالگر برای کشتار مردم غزه، 2 روی یک سکه در جنایت علیه بشریت هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس، با شروع تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه، دولت صنعاء که بیش از 75 درصد از جمعیت یمن در مناطق تحت کنترل آن قرار دارند به حمایت از ملت مظلوم فلسطین شتافت.

در حالی که  جرایم وحشیانه اشغالگران صهیونیست علیه مردم بی پناه نوار غزه وارد سومین ماه متوالی شده و رژیم های سازشگر عربی هیچ گامی برای حمایت از ملت برادر و مسلمان خود در فلسطین برنداشته و حتی به مراودات تجاری خود با این رژیم ادامه دادند، مقاومت یمن با قدرت نظامی خود برای مقابله با اشغالگران صهیونیست به میدان نبرد وارد شد.

در شرایطی که نیروهای مسلح یمن از طریق تهدید کشتی های عازم سرزمین های اشغالی تلاش کرده تا به اقتصاد این رژیم آسیب برساند، کشورهای غربی به رهبری آمریکا با حمایت تسلیحاتی از رژیم اشغالگر این رژیم را برای کشتار بیشتر در نوار غزه ترغیب کردند.

آمریکا با اختصاص بودجه نظامی بیشتر برای مسلح کردن رژیم صهیونیستی و از جمله ارسال بمب ها و موشک های ممنوعه در سطح بین المللی و اعزام ناوگان خود به دریای سرخ و مدیترانه و همچنین وتو کردن قطعنامه شورای امنیت د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحریم غذای غیرنظامیان یمن آخرین تیر ترکش آمریکا علیه مقاومت

تحریم غذای غیرنظامیان یمن آخرین تیر ترکش آمریکا علیه مقاومت