مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 12:452023-11-24اقتصادي

سیلاب بیش از 65 میلیارد تومان به راه های روستایی خراسان شمالی خسارت زد


 مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: راه های روستایی استان بر اثر جاری شدن سیلاب طی 48 ساعت گذشته بیش از 65 میلیارد تومان خسارت دیدند.

- ایسنا/خراسان شمالی  مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: راه های روستایی استان بر اثر جاری شدن سیلاب طی 48 ساعت گذشته بیش از 65 میلیارد تومان خسارت دیدند.

محمد مشتری در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: سیلاب 48 ساعت گذشته به محورهای روستایی شهرستان های بجنورد، رازوجرگلان، اسفراین، شیروان، مانه و سملقان و جاجرم بیش از 65 میلیارد تومان خسارت وارد کرد.

وی افزود: 245 کیلومتر از محورهای روستایی شهرستان های بجنورد، رازوجرگلان، اسفراین، شیروان، مانه و سملقان و جاجرم توسط راهداران رسوب برداری و پاکسازی شد.

وی ادامه داد: 25 کیلومتر از محورهای شهرستان بجنورد توسط 9 راهدار و با استفاده از 9 دستگاه ماشین آلات رسوب برداری و پاکسازی شد.

مشتری میزان رسوب برداری و پاکسازی در شهرستان رازوجرگلان را 165 کیلومتر برشمرد و با اشاره به این که 9 راهدار و هشت دستگاه ماشین آلات درگیر این عملیات بودند، تصریح کرد: میزان رسوب برداری و پاکسازی در محورهای شهرستان اسفراین نیز دوکیلومتر بود که پنج راهدار و سه دستگاه ماشین آلات اجرای عملیات مذکور را بر عهده داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیلاب بیش از 65 میلیارد تومان به راه های روستایی خراسان شمالی خسارت زد

سیلاب بیش از 65 میلیارد تومان به راه های روستایی خراسان شمالی خسارت زد