مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 19:202023-12-12بين الملل

ارتش اسراییل: در تلاشیم مطابق قوانین بین المللی عمل کنیم


سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی شامگاه سه شنبه در کنفرانس خبری خود گفت ارتش این رژیم در تلاش است تا به تعهدات خود مطابق با قوانین بین المللی عمل کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، به اذعان مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، حجم ویرانی های نوار غزه طی دو ماه حملات اسراییل به غزه بیش از ویرانی تمام شهرهای آلمان پس از حملات گسترده نیروهای متفقین به آلمان در جریان جنگ جهانی دوم بوده است.

بیش از 18 هزار کشته و حدود 50 هزار مجروح که بیش از 70 درصد آنها را زنان و کودکان تشکیل می دهند تنها بخشی از آثار حملات گسترده اسراییل به نوار غزه است.

دانیال هانگاری سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی امشب در کنفرانس خبری خود گفت: ما در تلاش هستیم تا به تعهدات خود مطابق با قوانین بین المللی عمل کنیم .

روز گذشته بود که مدیر دیده بان حقوق بشر در سرزمین های اشغالی گفته بود:  اسراییل چند دهه است که از مجازات بابت اقداماتش گریخته است .

  تدروس آدهانوم گبریسوس مدیر کل سازمان بهداشت جهانی نیز روز گذشته عنوان کرد که از ابتدای جنگ تاکنون بیش از 449 حمله از سوی رژیم صهیونیستی به مراکز درمانی در غزه و کرانه باختری صورت گرفته است.

مدیر کل سازمان بهداشت جهانی گفت که تحت تاثیر حملات گسترده به این مراکز امکان فعالیت کارکنان بهداشت و درمان غیرممکن شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتش اسراییل: در تلاشیم مطابق قوانین بین المللی عمل کنیم

ارتش اسراییل: در تلاشیم مطابق قوانین بین المللی عمل کنیم