مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 21:302023-12-18سياسي

قرآن برای بی حجابی مجازاتی تعیین نکرده است


محسن رهامی، فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: لایحه عفاف و حجاب اشکالات جدی و ایرادات زیادی دارد که نیروی انتظامی و قوه قضاییه را درگیر می کند.

درصورتی که برای هر مسئله اجتماعی و فرهنگی از زرادخانه کیفری، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرآنلاین، ادعای دستکاری در لایحه عفاف و حجاب در چند روز گذشته، بسیار حاشیه ساز شده است.

اگر چه برخی از نمایندگان مانند موسی غضنفرآبادی، رییس کمیسیون قضایی این ادعا را تکذیب می کنند اما برخی نمایندگان هم روایت متفاوتی را بیان می کنند.

محسن رهامی، فعال سیاسی اصلاح طلب و حقوقدان که چند روز پیش مهمان کافه خبر خبرگزاری خبرآنلاین بود، با اشاره به ادعای دستکاری در لایحه عفاف و حجاب گفت: در روال عادی، وقتی لایحه تصویب شده و ویراستاری را کمیسیون انجام می دهد، دیگر هیچ دستگاهی حق دستکاری در لایحه را ندارد؛ چرا که بعدا مدعی نشوند که ما لایحه را درست ارسال کرده بودیم و دستگاه دیگر دستکاری کرده است.

بنابراین، این لایحه اشکالات شکلی زیادی داشت چرا که هم در ارسال آن عجله کردند و هم اینکه توسط افراد متخصص ارسال نشده بود.

تا به آنجایی که بنده اطلاع دارم، در میان اعضای کمیسیون قضایی مجلس، فردی که متخصص بوده و زمان کافی داشته باشد، حضور ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرآن برای بی حجابی مجازاتی تعیین نکرده است

قرآن برای بی حجابی مجازاتی تعیین نکرده است