مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 14:552023-11-30اقتصادي

نقره داغ نانوای متخلف به سبک فرماندار


فرماندار رضوانشهر در بازدید سرزده از نانوایی دو منظوره سنگکی و لواش در پره سر به دلیل تخلفات صنفی در حوزه عدم رعایت موارد بهداشتی، کم فروشی و بی کیفیتی نان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رضوانشهر، سید نادر صفوی میرمحله فرماندار شهرستان رضوانشهر در جریان بازدید سرزده از نانوایی دو منظوره سنگکی و لواش در پره سر بدلیل تخلفات صنفی در حوزه عدم رعایت موارد بهداشتی، کم فروشی و بی کیفیتی نان، بجای پلمب این نانوایی جهت رفاه حال مردم دستور داد ضمن اصلاح فرآیند، نسبت به عرضه نان رایگان به مدت  دو روز به شهروندان به تاریخ های 19 آذر و 26 آذر اقدام کند.

وی ضمن اشاره به اینکه بررسی و نظارت مداوم بر نانوایی ها باید مورد توجه قرار گیرید، افزود: بازرسان ضمن شناسایی نانوایان دارای تخلف، مطابق قانون اقدام کنند.

فرماندار رضوانشهر با اشاره به تکرار تخلفات برخی از نانوایان نیز گفت: نباید با چنین متخلفینی مسامحه کرد چون با سلامت و معیشت مردم ارتباط مستقیم دارد.

صفوی با تاکید بر رعایت نکات و موارد بهداشتی و کیفیت نان در نانوایی ها تصریح کرد:این مهم نیز باید در سطح نانوایی های شهرستان به طور جد مورد توجه قرار گیرد.

پایان پیام/3389


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقره داغ نانوای متخلف به سبک فرماندار

نقره داغ نانوای متخلف به سبک فرماندار