مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 11:102023-11-22سياسي

آغاز مطالعات طرح مرمت ارگ تاریخی شهرستان انار، بزودی


مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان انار گفت: به زودی مطالعات طرح مرمت ارگ تاریخی شهرستان انار با همکاری دانشگاه شهید باهنر کرمان انجام می شود.

- ایسنا/کرمان مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان انار گفت: به زودی مطالعات طرح مرمت ارگ تاریخی شهرستان انار با همکاری دانشگاه شهید باهنر کرمان انجام می شود.

محسن پورمنصورآبادی امروز اول آذرماه با اشاره به نشست سرپرست اداره کل میراث فرهنگی استان کرمان با امام جمعه، فرماندار و دیگر مسئولان شهرستان انار اظهار کرد: انجام مطالعات طرح مرمت ارگ تاریخی، مرمت آثار شاخص و حمایت از سرمایه گذاران بخش گردشگری از جمله مسائلی بود که در این نشست مورد تاکید قرار گرفت.

وی به ادامه روند مرمت بافت تاریخی بیاض اشاره کرد و افزود: احیاء این بافت تاریخی که از خواسته های مسئولان شهرستان نیز است، خوشبختانه با قول مساعد سرپرست اداره کل میراث فرهنگی استان کرمان و همکاری مسئولان شهرستان انار انجام می شود.

مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی انار با اشاره به توانمندی های این شهرستان در زمینه محصولات کشاورزی همچون پسته و ظرفیت های غنی گردشگری و تاریخی ادامه داد: با توجه به این که این شهرستان در مسیر تهران به بندرعباس قرار دارد و از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار است، بنابر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز مطالعات طرح مرمت ارگ تاریخی شهرستان انار، بزودی

آغاز مطالعات طرح مرمت ارگ تاریخی شهرستان انار، بزودی