مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 11:312023-12-03سياسي

حقیقت گرایی رسانه های انقلابی لازمه تحقق گام دوم انقلاب است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، حمید حکمت پیش از ظهر امروز در نشست تبیینی جبهه رسانه های انقلاب که با حضور اصحاب رسانه در سازمان بسیج رسانه استان یزد برگزار شد، اظهار کرد: در گام دوم انقلاب اسلامی بحث آسیب شناسی راه آمده است که باید با همکاری تمام عناصر موثر انجام شود.

وی با بیان این که امروز انقلاب اسلامی ایران به این بالندگی رسیده که برای توسعه همه جانبه عملکرد خود را ارزیابی و برای ادامه راه ساماندهی می کند، افزود: مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی استقلال ملی است که برای کشور به ارمغان آورده شده است دبیر بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در استان یزد گفت: استعمار جدید در دوره پهلوی در ایران ورود می کند و شناخت آن برای ادامه راه حائز اهمیت است.

حکمت در ادامه با اشاره به اهمیت نقش آفرینی اصحاب رسانه در ابعاد مختلف انقلاب اسلامی و استکبار جهانی، تصریح کرد: رسانه های جریان انقلابی باید تفاوتی هایی با رسانه های غربگرا داشته باشند.

وی با بیان این که جریان رسانه ای اسلامی و انقلابی باید علاوه بر انتقال واقعیت ها، حقیقت گرا باشند، تأکید کرد: در رسانه های حقیقت گرا خبرنگاران خود را پژوهشگری می دانند که باید حقیقت را در متن جامعه جست وجو کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حقیقت گرایی رسانه های انقلابی لازمه تحقق گام دوم انقلاب است

حقیقت گرایی رسانه های انقلابی لازمه تحقق گام دوم انقلاب است