مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 20:402023-12-18اقتصادي

تشدید نظارت بر بازار در آستانه شب یلدا در فارس


مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس از اجرای طرح نظارت بر بازار شب یلدا از 20 آذرماه در این استان خبر داد و گفت: فعالیت بازرسان اداره کل صمت از امروز، - ایسنا/فارس مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس از اجرای طرح نظارت بر بازار شب یلدا از 20 آذرماه در این استان خبر داد و گفت: فعالیت بازرسان اداره کل صمت از امروز، 27 آذرماه تشدید می شود.

مرتضی شریفی امروز، 27 آذرماه با اعلام این خبر گفت: با توجه به دستورالعمل ابلاغی، اتاق اصناف موظف به تشدید بازرسی ها در آستانه شب یلدا شد.

وی با تأکید بر نظارت بر کل صنوف به خصوص صنوف مختص این ایام مثل میوه فروشی ها، آجیل، شیرینی، خشکبار و غیره گفت: نظارت ویژه از لحاظ گرانفروشی، مسائل بهداشتی و عرضه کالاهای با کیفیت صورت می گیرد.

شریفی با اشاره به اینکه دو نمایشگاه عرضه مستقیم اقلام و کالاهای مورد نیاز در سطح شیراز پیش بینی شده است، افزود: نمایشگاه اول در محل نمایشگاه های بین المللی واقع در شهرک گلستان و نمایشگاه دوم در گذر هنر واقع در چهار راه حافظیه شیراز مستقر شده است و در شهرستان ها، اتحادیه ها و اتاق های اصناف برنامه ریزی کرده و این نمایشگاه ها در سطح استان برپا می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید نظارت بر بازار در آستانه شب یلدا در فارس

تشدید نظارت بر بازار در آستانه شب یلدا در فارس