مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 13:202023-12-13سياسي

جایگاه اصلی کارفرهنگی، آموزش و پرورش است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: برای ترویج عفاف و حجاب باید برنامه ای غنی، اصولی، به روز، فاخر و موثر انجام داد و جایگاه اصلی این کار آموزش و پرورش است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، محسن حسین میرزایی صبح امروز در جلسه ستاد عفاف و حجاب گفت: اگر بخواهیم کار فرهنگی موثر واقع شود، باید همه ادارات، دستگاه های اجرایی، خانواده ها و آحاد مردم پای کار بیایند تا به نتیجه خوبی برسیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: با توجه به شرایط کنونی جامعه در زمینه عفاف و حجاب باید همه احساس مسئولیت کنند و مسؤولین ادارات در این جلسات با یک نگاه ویژه فراسازمانی حاضر شوند تا نتایج مفیدتری به دست بیاید.

وی با اشاره به اقدامات لازم در خصوص ثمربخش بودن همه کارهای فرهنگی، افزود: باید کار اصولی و ریشه ای انجام شود زیرا بیشتر کارهای فرهنگی علاوه بر اینکه نتایجی در کوتاه مدت دارند در بلندمدت نیز اثرگذاری بیشتری دارند.

حسین میرزایی اضافه کرد: برای ترویج عفاف و حجاب باید برنامه ای غنی، اصولی، به روز، فاخر و موثر انجام داد و جایگاه اصلی این کار آموزش و پرورش و خصوصا دوران ابتدایی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایگاه اصلی کارفرهنگی، آموزش و پرورش است

جایگاه اصلی کارفرهنگی، آموزش و پرورش است