مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 11:102023-11-26سياسي

دانشنامه علمای استان همدان تحریر و چاپ می شود


 رییس بنیاد ایران شناسی اعلام کرد: دانشنامه علمای استان همدان با همکاری بنیاد ایران شناسی تحریر و چاپ می شود.

- ایسنا/همدان  رییس بنیاد ایران شناسی اعلام کرد: دانشنامه علمای استان همدان با همکاری بنیاد ایران شناسی تحریر و چاپ می شود.

محمدحسین رجبی دوانی یکشنبه 5 آذر در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان همدان، بر استخراج و تحریر دانشنامه علمای استان همدان تأکید کرد و گفت: همدان شهر علم، تمدن و فرهنگ است و شناسایی و شناساندن عظمت و اقتدار ایران اسلامی این دیار کهن بر عهده این نهاد است که باید در بین دانش آموزان و دانشجویان با هویت ملی خود بیشتر آشنا شوند.

وی افزود: کار ایران شناسی در تمام دوران و رسیدن به اهداف اساسنامه ای این بنیاد از اولویت های اصلی است و با توجه به اینکه ایران دارای قدیمی ترین تمدن باستان است، قرارگاه هویت ملی ایرانی- اسلامی در این بنیاد تشکیل شده است.

رجبی دوانی با بیان اینکه در 19 استان دفتر و شعبه ایران شناسی دایر است و همدان تنها استانی است که دو شعبه به مرکزیت همدان و نهاوند دارد، خاطرنشان کرد: براساس تحقیقات به عمل آمده از سوی بخش بین الملل این بنیاد در جهان غرب طی سال گذشته بیش از 164 همایش، نشست و کرسی ایران شناسی برپا شده که اکثریت آن به دنبال کارهای سیاسی بودند و با ورود قوی بنیاد به فعالیت های پژ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشنامه علمای استان همدان تحریر و چاپ می شود

دانشنامه علمای استان همدان تحریر و چاپ می شود