مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 10:152023-12-09سياسي

دولت های گذشته در فسادستیزی به گَرد رییسی نمی رسند


نایب رییس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی نوشت: ملت آگاه شده اند و خوب می دانند فساد ستیزی این دولت مانندی در دولت های گذشته نداشته و در این زمینه دولت های گذشته به گرد این دولت هم نمی رسند.

- نایب رییس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی نوشت: ملت آگاه شده اند و خوب می دانند فساد ستیزی این دولت مانندی در دولت های گذشته نداشته و در این زمینه دولت های گذشته به گرد این دولت هم نمی رسند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا عباسی نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در رشته توییتی در صفحه شخصی خود در توییتر، نوشت: از سلامت و صداقت دولت سیزدهم همین بس که کوچکترین فساد را در بدنه خود و نزدیکان برنمی تابد و در هر سطح و مقداری که باشد با آن برخورد می کند.

ملت ایران یادشان نرفته که در دولت قبل رسیدگی به پرونده تخلفات نزدیکان دولت، خط قرمز دولتمردان بود! و قبل از ورود به پرونده های فساد با وقاحت به نظام اعلام جنگ می کردند! برخی ذوق زده از اینکه سوژه مناسبی پیدا کرده اند، بر طبل فساد حوزه چای می دمند! غافل از اینکه عمده این فساد در دوره دوستانشان اتفاق افتاده و اعتراض ما هم به مسئولین دولت فعلی این است که چرا زودتر جلوی فساد ادامه دار دولت قبل را نگرفتند و عاملین آنرا زودتر برکنار نکرده و به دستگاه قضا معرفی نکردند؟ این جماعت بدانند ملت آگاه شده ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت های گذشته در فسادستیزی به گَرد رییسی نمی رسند

دولت های گذشته در فسادستیزی به گَرد رییسی نمی رسند