مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 19:052023-11-29ورزشي

چادرملو چهارمین پیروزی را در خانه دوم خود جشن گرفت


تیم های چادرملو اردکان و سایپا تهران در هشتمین هفته لیگ برتر والیبال مردان در مقابل یکدیگر صف آرایی کردند که در نهایت این دیدار با پیروزی اردکانی ها به پایان رسید.

- ایسنا/یزد تیم های چادرملو اردکان و سایپا تهران در هشتمین هفته لیگ برتر والیبال مردان در مقابل یکدیگر صف آرایی کردند که در نهایت این دیدار با پیروزی اردکانی ها به پایان رسید.

هفته هشتم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان ایران امروز (چهارشنبه، هشتم آذرماه) با هفت دیدار در شهرهای اردکان، تهران، اصفهان، گرگان، سیرجان، رفسنجان و گنبد پیگیری شد.

چادرملو اردکان این هفته در سالن فدراسیون والیبال میزبان تیم سایپای تهران بود و پس یک ساعت و 19 دقیقه جدال در مقابل دیدگان 300 تماشاگر و سه بر صفر به پیروزی رسید.

شاگردان کامبیز یعقوبی در تیم چادرملو خاطره خوبی از صعود به لیگ برتر در سالن فدراسیون دارند و به نوعی این سالن را سالن خانگی دوم خود محسوب می کنند.

سورمه ای پوشان اردکانی ست نخست این دیدار را با نتیجه 25 بر 23 و ست های دومین و سوم را نیز با نتایج 25 بر 20 و 25 بر 19 به پیروزی رسیدند.

اردکانی ها با این پیروزی چهارمین برد خود در اولنی سال حضور در لیگ برتر را جشن گرفتند و با 13 امتیاز فعلا یک پله در جدول صعود کرده و در جایگاه پنجم قرار گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چادرملو چهارمین پیروزی را در خانه دوم خود جشن گرفت

چادرملو چهارمین پیروزی را در خانه دوم خود جشن گرفت