مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 08:252023-12-03بين الملل

110 نظامی اوکراینی در جنوب دونتسک کشته شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از اسپوتنیک، «اولگ چخوف» رییس مرکز مطبوعاتی نیرو های «گروه شرق» ارتش روسیه امروز یکشنبه اعلام کرد که نیرو های هوانوردی و توپخانه ای گروه شرق در محور دونتسک جنوبی، - رسانه ها و مقامات روسیه اعلام کردند که در حمله نیروهای ارتش روسیه به مواضع ارتش اوکراین در محور دونتسک جنوبی، ده ها نظامی اوکراینی کشته شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از اسپوتنیک، اولگ چخوف رییس مرکز مطبوعاتی نیرو های گروه شرق ارتش روسیه امروز یکشنبه اعلام کرد که نیرو های هوانوردی و توپخانه ای گروه شرق در محور دونتسک جنوبی، مواضع ارتش اوکراین را هدف قرار دادند و در این حملات 110 نظامی اوکراینی کشته و تجهیزات نظامی آن ها نیز نابود شد.

وزارت دفاع روسیه دیروز شنبه نیز با انتشار بیانیه ای اعلام کرد چتربازان روسی با استفاده از پهپاد های لنست با موفقیت به مواضع نیرو های مسلح اوکراین در کرانه راست رودخانه دنیپر در منطقه خرسون حمله کردند و در این حمله شناور ها و تجهیزات نظامی ارتش اوکراین منهدم شد.

در بیانیه وزارت دفاع روسیه آمده است خدمه هواپیما های بدون سرنشین شناسایی چتربازان روسی یک فروند شناور دشمن را در ساحل راست رودخانه دنیپر کشف کردند که در حال انتقال نیرو های نظامی اوکراینی به کرانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

110 نظامی اوکراینی در جنوب دونتسک کشته شدند

110 نظامی اوکراینی در جنوب دونتسک کشته شدند