مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 14:252023-12-19سياسي

اجلاس استانی نماز سوم دی ماه در همدان برگزار می شود


مدیر ستاد اقامه نماز استان همدان گفت: اجلاس استانی نماز و تجلیل از دستگاه ها و خادمان نماز اقشار مختلف سوم دی ماه برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حجت الاسلام سید مرتضی حسنی حلم پیش از ظهر امروز در نشست خبری در ستاد اقامه نماز استان همدان در سالن جلسات این ستاد اظهار کرد: یکی از زیبایی های جامعه اسلامی توجه لازم به مقوله نماز است و طبق آیات و روایات نشانه حکومت صالحان این است که نماز را به عنوان رکن رکین عملی قرار می دهند.

وی با تاکید بر اینکه هرچه به نماز توجه شود، جامعه آبادتر می شود افزود: توجه به نماز برای انسان زیبایی های شخصی و عمومی به دنبال دارد و شاخص سیره ائمه اطهار(ع) و شهدا نماز است.

مدیر ستاد اقامه نماز استان همدان گفت: برای فرهنگ سازی نماز نیاز به برنامه هایی داریم که بتواند ترویج و تعمیق بخشی امر  مهم نماز را رونق دهد.

وی با بیان اینکه ستاد اقامه نماز کشور و همچنین استان از همه ابزارهای آموزشی برای ترویج نماز بهره می برد افزود: آموزش و پرورش و نوجوانان برای ستاد نماز از اولویت بالایی برخوردار است زیرا سن کودکی سن پذیرش است و اینها در آینده سکاندار خواهند شد.

حسنی حلم خاطرنشان کرد: توجه به اجلاس های دانش آموزی نماز از جمله برنامه هاست که بر این اساس همدان اولین استانی است که اجلاس های نماز شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجلاس استانی نماز سوم دی ماه در همدان برگزار می شود

اجلاس استانی نماز سوم دی ماه در همدان برگزار می شود