مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 13:452023-12-03اجتماعي

اولویت اصلی در اهواز کاهش و جمع آوری فلرها است


معاون محیط زیست انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: عمده تمرکز برای کنترل آلاینده های صنعتی در اهواز در مورد جمع آوری فلر ها بوده است؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، فرهاد قلی نژاد معاون محیط زیست انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت آلودگی این روز های خوزستان به ویژه آلودگی هوای اهواز اظهار کرد: با توجه به اینکه پیش از این نیز آلودگی هوای ناشی از صنایع را داشتیم، اخطاریه هایی صادر شده و راهکار های کاهش آلودگی هوا به صنایع داده شده است.

همچنین به صورت موردی شکایت های کیفری از برخی از صنایع داشتیم.

وی افزود: عمده تمرکز برای کنترل آلاینده های صنعتی در اهواز در مورد جمع آوری فلر ها بوده است؛ در این خصوص پیگیری ها در حال انجام است و اولویت اصلی در اهواز کاهش و جمع آوری فلر ها است.

معاون محیط زیست انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: اولویت بعدی در اهواز، اجرای طرح ترافیک و افزایش ناوگان حمل و نقل عمومی است تا آلودگی هوا در شهر کاهش یابد.

وی ادامه داد: شب گذشته (11 آذرماه) نشست کمیته اضطرار آلودگی هوا در استانداری خوزستان برگزار و مصوباتی برای کاهش آلودگی ها در روز های آینده داشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت اصلی در اهواز کاهش و جمع آوری فلرها است

اولویت اصلی در اهواز کاهش و جمع آوری فلرها است