مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 23:002023-12-20ورزشي

استقبال مسئولان و مردم از سوگواره تجسمی چادر خاکی در قم


با پایان یافتن ایام سوگواریِ بزرگ بانوی جهان اسلام، حضرت فاطمه زهرا(س)، با حضور تعدادی از مسئولان فرهنگی و سیاسی، دومین سوگواره تجسمی چادر خاکی به خط آخر رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، دومین سوگواره تجسمی چادر خاکی که از 22 آذر ماه به مدت 5 شب، به همّت گروه جهادی شهید محمد رضا شفیعی در محل بوستان بنفشه، واقع در بلوار شهید کریمی، جنب درمانگاه امام خمینی (ره) برگزار شده بود، به کار خود پایان داد.

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با حضور در بخش چایخانه ی این سوگواره ی تجسّمی، خدمت به حضرت فاطمه زهرا(س) را مایه افتخار دانست و سپس با چای، از میهمانان این مجموعه، پذیرایی نمود.

محسن محرری رییس شورای اسلامی شهر قم که به همراه حجت الاسلام سید احمد طباطبایی نژاد در بخش اجرای نمایش سایه این مجموعه شرکت کرد، این گونه فعالیت های فرهنگی را سبب رشد فکری و ارتقای فرهنگ معنوی و اجتماعیِ جامعه دانست و گفت: این سوگواره به همّت گروه جهادی شهید محمد رضا شفیعی و با مدیریت حجت الاسلام قادری و مشارکت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم برگزار شده است و شورای اسلامی و مجموعه شهرداری خود را مکلف به حمایت از برنامه های فرهنگی در سطح شهر می داند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال مسئولان و مردم از سوگواره تجسمی چادر خاکی در قم

استقبال مسئولان و مردم از سوگواره تجسمی چادر خاکی در قم