مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 20:252023-12-10حوادث

شاکیان اوباش حرفه ای معروف به «چِری» به کلانتری 11 آبیک مراجعه کنند


فرمانده انتظامی شهرستان آبیک با اشاره به دستگیری فرد شرور و اوباش حرفه ای به نام «چری» گفت: در راستای اجرای دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آبیک، 6 روز پیش بود که فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آبیک در گفت و گو با خبرنگار فارس از دستگیری یکی از اراذل و اوباش حرفه ای این شهرستان معروف به چری بعد از چهار سال متواری بودن خبر داد.

سرهنگ بهروز لامعی در این خصوص بیان کرده بود: این فرد از اوباش و افراد شرور شهرستان آبیک و دارای سوابق متعدد درگیری، شرارت، ایجاد رعب و وحشت در سطح شهر، تیراندازی با سلاح جنگی و .

بوده است.

این مجرم که معروف به چری است، بیش از 4 سال متواری بود که با اقدامات و تلاش شبانه روزی پلیس استان قزوین و شهرستان آبیک، در محل اختفای خود در یکی از شهرستان های همجوار دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شد.

این فرد در مدت متواری بودن نیز اقدامات مجرمانه متعددی مرتکب شده بود.

فرمانده انتظامی شهرستان آبیک در پی دستگیری این فرد و انتشار خبر آن، امروز به خبرنگار فارس گفت: از آنجایی که متهم برای انجام تحقیقات در اختیار پلیس می باشد و از طرفی نامبرده در مدت زمان متواری بودن هم جرایمی را در سطح شهرستان مرتکب شده است، در راستای اجرای دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک، از شهروندان آبیک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاکیان اوباش حرفه ای معروف به «چِری» به کلانتری 11 آبیک مراجعه کنند

شاکیان اوباش حرفه ای معروف به «چِری» به کلانتری 11 آبیک مراجعه کنند