مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 15:502023-12-09سياسي

نشست علمی «سرمایه اجتماعی و توسعه در ایران» برگزار می شود


در راستای سلسله نشست های دوشنبه ها با توسعه، نشست علمی «سرمایه اجتماعی و توسعه در ایران»، روز دوشنبه بیستم آذرماه، ساعت 16، در محل پژوهشکده مطالعات توسعه به صورت حضوری و مجازی برگزار می شود.

- نشست علمی سرمایه اجتماعی و توسعه در ایران برگزار می شود در راستای سلسله نشست های دوشنبه ها با توسعه، نشست علمی سرمایه اجتماعی و توسعه در ایران ، روز دوشنبه بیستم آذرماه، ساعت 16، در محل پژوهشکده مطالعات توسعه به صورت حضوری و مجازی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشست علمی سرمایه اجتماعی و توسعه در ایران ، با حضور غلامرضا غفاری، دانشیار جامعه شناسی دانشگاه تهران و مجری پیمایش ملی سرمایه اجتماعی و ابوالقاسم مهدوی، دانشیار اقتصاد دانشگاه تهران و مؤلف کتاب سرمایه اجتماعی و توسعه صنعتی در ایران و با دبیری علی میرزایی، عضو هیئت علمی پژوهشکده مطالعات توسعه برگزار می شود.

در هر جامعه ای علاوه بر سرمایه های فیزیکی، اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، انسانی و نمادین با سرمایه اجتماعی هم سروکار داریم که با دیگر انواع سرمایه ها رابطه متقابل دارد.

منظور از سرمایه اجتماعی، شبکه ای از روابط و پیوندهای مبتنی بر اعتماد اجتماعی بین فردی و بین گروهی و تعاملات افراد با گروه ها و سازمان ها و نهادهای اجتماعی است که قرین همبستگی و انسجام اجتماعی و برخورداری ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست علمی «سرمایه اجتماعی و توسعه در ایران» برگزار می شود

نشست علمی «سرمایه اجتماعی و توسعه در ایران» برگزار می شود